با سایتی ایده محور،برند خود را تبلیغ کنید

در این بحثی نیست که داشتن یک وبسایت رسمی با ساختاری استاندارد برای ارائه اطلاعات، خدمات و تعامل با مخاطبان برای یک شرکت ضروری است. اما معمولا چنین وب سایت‌هایی به علت ماهیتشان (تبلیغ و اطلاع رسانی یک شرکت خاص) نمی‌توانند بازدید بالایی جذب کنند. حالا در نظر بگیرید در کنار این سایت رسمی، شرکت شما صاحب سایت دومی نیز باشد که با یک ایده جذاب مرتبط با حوزه کاری شما، بتواند تعداد قابل توجهی بازدیدکننده را به طور دائمی سرگرم خود کند. پس از چندماه کار روی چنین سایتی، احتمالا آمار بازدید این سایت چندین برابر سایت رسمی شرکت خواهد شد و با تعداد قابل توجهی بازدید روزانه، اعضای خبرنامه، لایک فیس‌بوک و… پتانسیل خوبی برای تبلیغات شرکت شما خواهد داشت. ضمن اینکه معرفی شرکت به عنوان اسپانسر این ایده جذاب، در برندسازی بسیار موثر خواهد بود.

چرا در یک سایت جداگانه؟

ارائه یک ایده ناب در وبسایت رسمی شرکت شما و در کنار سایر بخشهای سایت، باعث می‌شود این ایده به جایگاه واقعی خود در نظر مخاطبان نرسد.

تبلیغات اینترنتی موثرتر

تبلیغ برای یک ایده رایگان و بی نظیر، مخاطبان بسیار بیشتری از تبلیغ یک محصول یا سرویس غیررایگان و خاص جذب می‌کند. علاوه بر آن مخاطبان درگیری و ماندگاری بیشتری در این سایت ایده‌محور خواهند داشت.

فراتر از بازدید بیشتر

تجربه نشان داده معیارهای مهم موفقیت یک سایت، نظیر تعداد صفحات بازدیدشده به ازای هر نفر، در سایتهای ایده محور بسیار بالاتر از سایتهای رسمی شرکتهاست.

مخاطب مرتبط

یک وبسایت خلاقانه با ایده مرتبط با موضوع کاری شما، به مرور زمان به یک سایت شناخته‌شده در آن حوزه تبدیل می‌شود و درصد بیشتری از مخاطبان آن مشتریان بالقوه خواهند بود.